tirsdag 15. juni 2010

Et "gammelt" prosjekt er endelig blitt ferdig!


 Har visst fått "ånden" over meg til å gjøre ting ferdig.. 

Så nå er endelig jakken ferdig, med knapper. Denne skulle egentlig være en gave, men garn- produsent har vært uheldig med fargingen, så det blir nok til lille i magen i stede. Synes den ble søt til slutt med de små saueknappene. Da jeg var ferdig såg jeg at jeg hadde overdrevet litt på knappehulls-fronten, men synes ikke det gjorde noe med disse knappene. Da ble det en hel saueflokk.. ;) 


Jakken er strikket i Sandnes mini duett, i str 6 mnd. Heftet heter mix garn 0910 barn.



5 kommentarer:

  1. Så utrolig fin :) De knappene var søte :)

    SvarSlett
  2. Ååååå den er så fin den der jakken! Myk er den og :) Kjempefin!

    SvarSlett
  3. Denne jakken var veldig fin!

    SvarSlett
  4. Å, så skjønn den jakka var!
    Du strikker mye fint, og er en dyktig kakebaker ser jeg! Fin blogg!

    Tusen takk for at du vil følge min blogg, og for koselig kommentar! Det varmer! :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett