fredag 6. august 2010

Kakebaking!


I dag har jeg bakt denne kaken i vennetjeneste. Alltid like spennende å se hva resultatet blir. Men må si jeg koser meg når jeg er kommer så langt at det er bare "malingen" igjen.. 

Og igjen håper jeg at kaken smaker. Er det som er bakdelen med slik baking. En kan aldri smake på resultatet. ;) 

Også har jeg en lei tendens til å bløte kaken for mye i frykt for at den skal bli tørr. Men da begynner den jo å lekke av for mye væske. Enkelt er det hvertfall ikke, nei.. :) 

3 kommentarer:

  1. Knallfin kake! Du er super flink, Maria :)

    SvarSlett
  2. Sikkert knallgod! stilig var den i hvert fall :)

    SvarSlett
  3. Hei hei! Og takk for kjempekoselige kommentarer på bloggen min:) Du kan bestille sånne merkelapper på minanamnband.se (se link fra bloggen min). Utrolig gøy med disse:) Legger deg til listen min sånn at jeg kan følge deg videre. Masse fint babystrikk her:)

    SvarSlett